Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
OCHRANA SPOTŘEBITELE V ČR A ZEMÍCH EVROPSKÉ UNIE
ŠVEJDA, Pavel
Ochrana spotřebitele je poměrně mladá a dynamicky se rozvíjející disciplína prolínající se do oborů jako je např. ekonomika, právo, obchod, marketing, apod.. Tato diplomová práce popisuje ochranu spotřebitele v České republice v porovnání s Evropskou unií. Česká republika v posledních letech učinila obrovský pokrok v přijímání norem Společenství, přesto však stále zaostává proti přísnějším normám západních států. V ČR stále panuje nezkušenost a neinformovanost českého spotřebitele ve vztahu k jeho právům. Je proto nezbytné činit i nadále kroky, které budou spotřebitele o těchto právech stále více informovat. Vyšší informovanost, důslednější aplikování norem a zákonů a jejich kontrola v obchodní praxi, povedou k existenci dokonalejšího vnitřního trhu volného obchodu.
Zavádění metodiky ISO 9001 v malých IT firmách a její vliv na činnost firmy
Mošnička, Radek ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Pecha, Tomáš (oponent)
Tématem této diplomové práce je zavádění metodiky ISO 9001 v malých IT firmách a její vliv na činnost firmy. Tato práce je vhodným informačním materiálem pro malé firmy z oblasti informačních technologií, které uvažují nebo se již rozhodly zavést systém managementu jakosti. Hlavním cílem práce je návrh a doporučení postupu zavedení systému managementu jakosti, zaměřující se právě na malé firmy, které podnikají v oblasti informačních technologií. Dalším úkolem bylo zjistit, jaké přínosy plynou těmto firmám ze zavedení metodiky ISO 9001, jaké jsou její výhody, nevýhody, náklady na její zavedení, časté problémy a další podobné charakteristiky. Informace byly zjišťovány pomocí dotazníkového průzkumu a interview ve vybraných firmách. Tato zjištění mohou mít význam pro budoucí rozhodování v podobných firmách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.